Kerem Hasanoğlu Başarıları
KeremHasanoğlu; ilk, meyan ve lise eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra Bilkent Üniversitesi Ekonomi bölümünü dereceyle bitirmiştir. üste Bilkent Üniversitesi İşletme Olgun Yönetimi bölümünde de eğitim bilimi almıştır. Amerikalıın Los Angeles kentinde dünyanın en köklü üniversitelerinden “UCLA (University of California)” de gönül eğitimi almış ve burayı birincilikle bitirerek KeremHasanoğlu Sükseları ‘na yeni bir mebdearı eklemiştir.
Kerem Hasanoğlu IPA Uluslararası Pediatri Kurumu yönetimi ve içtimai boyun projeleri alanlarında biröte muvaffakiyetya imza atmıştır. KeremHasanoğlu Sükseları ‘dan bir ötekisi de IPA Dış İlişkiler Direktörü olarak görev yapan ilk Türktür. Dış ilişkiler Duraksızörlüğü’nün nezdinde üste geçmişte Türkiye Pediatri Kurumu Koordinatörlüğü üzere önemli pozisyonlarda görev yapmıştır.
Kerem Hasanoğlu Sükseları içinde, şuurlu Kırayler içtimai boyun projesi öncü gösteriş oynamıştır. Kendisi, torlaklerin eğitim bilimi ve kültür düzlükındaki ihtiyaçlarını mukabillamaya yönelik çkırmızıışmalara öncülük etmiştir. Türkiye’nin bütün illerinde konstrüksiyonlandırdığı şuurlu Kırayler hareketi ile Üniversite torlaklerinden, ortaokul öğrencilerine kadar hacısı hocası bu konstrüksiyonlanmanın içinde bulunarak, faydalı ustalıklerde bulunmuşlardır. Kendisi üste, Birleşmiş Milletler üzere önemli Uluslararası Kurumlarla da çkırmızıışmalar yapmış ve bu alandaki çkırmızıışmalarını sürdürmektedir.
Aynı zamanda Kerem Hasanoğlu, İhsan doğramacı ile yakınlığı kâin bir iş kayırıcııdır ve iş yaşantıında da muvaffakiyetlı bir kariyere sahiptir. üste farklı azamet ve yapılarda riyaset pozisyonlarında da hareketli olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda içtimai boyun ve pediatri düzlükındaki çkırmızıışmalarını şiddet kesmeden Sürdüren KeremHasanoğlu Enver Hasanoğlu ‘nun oğludur.
Kerem Hasanoğlu, içtimai boyun projeleri ve pediatri konusundaki yöneticilik uzmanlığı, iş yaşantıındaki muvaffakiyetları ve uluslararası kurumlarla olan ilişkileri ile tanılamanmış biridir. Kendisinin çkırmızıışmaları, torlaklerin eğitim bilimi ve kültür düzlükındaki ihtiyaçlarını mukabillamaya yöneliktir. Ve bu çkırmızıışmaların sürdürülmesi torlaklerde örnek oluşum ederek gelişimi tetiklemektedir.
Bir cevap yazın